مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 09:252023-09-23ورزشي

بازی های آسیایی| هاشمی: حضور بانوان ورزشکار با حجاب اسلامی ارزشمند است


نشست هماهنگی کادر سرپرستی و پزشکی کاروان با سرپرستان، مربیان و ورزشکاران بانوان حاضر در هانگژو عصر روز گذشته در سالن جلسات دهکده بازیها برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی فارس به چین، این نشست که با حضور مهین فرهادی زاد نائب رییس کمیته، سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته و سرپرست کاروان، نصرالله سجادی مشاور، حجت السلام سرلک مسئول امور فرهنگی کاروان و لاله حاکمی نایب رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و عضو کمیته پزشکی کاروان برگزار شد در خصوص هماهنگی هر بهتر برای حضور در مراسم افتتاحیه و مسابقات و توجه به امور سلامت،پزشکی و مراقبت از خود توسط مربیان و ورزشکاران تبادل نظر شد.

در ابتدای این نشست فرهادی زاد با اشاره به نقش و جایگاه ورزش بانوان بر اهمیت حضور شایسته در این بازی ها تاکید و عنوان داشت: بی تردید در این دوره از بازی ها با نگاه فرهنگی شاهد حضور موفقیت آمیز  نمایندگان شایسته کشورمان خواهیم بود و تاثیرات انگیزشی آن در بین جامعه ورزش بسیار قابل توجه خواهد بود.

سید مناف هاشمی سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو نیز با ارزشمند توصیف کردن، حضور بانوان ورزشکار با حجاب اسلامی در میادین ورزش بر نقش و اهمیت ورزش بانوان در میادین ورزشی تاکید و حمایت از ورزش بانوان در تمامی عرصه ها را مورد توجه قرار داد و عنوان داشت حفظ سلامت ورزشکاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی های آسیایی| هاشمی: حضور بانوان ورزشکار با حجاب اسلامی ارزشمند است

بازی های آسیایی| هاشمی: حضور بانوان ورزشکار با حجاب اسلامی ارزشمند است